קוד אתי בונים בית
קוד אתי ואמנת שירות “בונים בית”
אמנת השירות באה להסדיר ולתאם ציפיות בין העלי המקצוע/ספקים לבין הלקוחות שיגיעו אליהם במישרין או בעקיפין על ידי אתר “בונים בית”.
בעל המקצוע/ספק מתחייב לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על לוחות זמנים, תקציב, זמני אספקה הוגנים, איכות ורמת מוצרים ושירות, אחריות, זמינות, כבוד הדדי, לבוש מכובד, מקצוענות ונאמנות לכל לקוח.
- בעל המקצוע/ספק וצוות עובדיו יראו את שביעות רצון הלקוחות לנגד עיניהם ויפעלו להשגתו בכל האמצעים העומדים לרשותם.
- לוחות זמנים – על בעל המקצוע לדבוק בלוחות הזמנים והאספקות שהתחייב להם על פי ההסכם מול הלקוח.
- תקציב – על בעל המקצוע/ספק לעמוד בהצעת המחיר שהתחייב לו על פי ההסכם ובמידה של שינויים ותוספות, עליו לידע את הלקוח בהקדם האפשרי וככל האפשר מראש ולגבות תשלום הוגן עבור השינוי/תוספת.
- איכות ורמת המוצר והשירות –
- על בעל המקצוע לשמור על איכות בניה, ביצוע ושירות גבוהים ולהשתמש בחומרים מתאימים ומעולים.
- על בעל המקצוע/ספק לעבוד בטכנולוגיות מתקדמות תוך הקפדה על דיוק.
- לפי העניין על בעל המקצוע/ספק לדבוק במפרטים שניתנו לו על ידי הלקוח, הן בשירות הן בעבודה והן בחומר.
- על בעל המקצוע/ספק לעמוד בתקנים הקבועים בחוק.
- על בעל המקצוע/ספק להקפיד על רמת גמר גבוהה.
- אחריות – על בעל המקצוע/ספק לתת אחריות, לפחות לפי הקבוע בחוק ובאין חוק אחריות לתקופה מתאימה.
- זמינות – לענות ללקוח תוך זמן סביר מרגע פנית הלקוח ובמקרים דחופים ובעיות להגיב ולנסות למצוא פתרון ללקוח בזמן הקצר ביותר.
סדר וניקיון – על בעל המקצוע לשמור על סדר וניקיון לאורך כל תהליך הבניה
- כבוד הדדי – על בעל המקצוע/ספק לשמור על כבודו של הלקוח.
- לתת מענה ראוי ואדיב לכל בקשה/שאלה של הלקוח.
- לענות ככל שניתן על ציפיות הלקוח.
- לתת ללקוח תשובות ברורות ומובנות.
- על בעל המקצוע לכבד את פרטיות הלקוח.
- אמינות ונאמנות – יש לפעול ביושר וביושרה, לעמוד בהתחייבויות שניתנו.
- “בונים בית” רשאית לדגום ולבחון את ההמלצות של בעל המקצוע מול הלקוחות, וכן, רשאית להסיר את הפרסום במידה והספק אינו עומד בתנאי מפתח אלו המצוינים במסמך המצורף
שם בעל המקצוע / החברה ________________ חתימה + חותמת ____ __________