דמו תקציב בנייה חינם 03-9440467

ביטוח בניה פרטית

תומר חן ריחאנה
מייסד מיזם "בונים בית" עבור קהילת הבונים והמשפצים
דצמבר 05, 2023 שלב תכנון

מה כולל ביטוח בניה פרטית?

ביטוח “בונים בית” הוא מוצר ייחודי שמטרתו לספק מעטפת ביטוחית ממוקדת לאנשים ויזמים פרטיים שבונים את ביתם באופן עצמאי. הפוליסה רחבה מאוד וכוללת מגוון רחב של כיסויים המותאמים לבונה הפרטי על-פי המאפיינים השונים של כל פרויקט כגון: היקף הבניה, עלותו והצרכים הייחודיים של כל יזם/ בונה וזו פוליסה שעבדנו קשה בשבילה ואני שמח לבשר שכבר שנים רבות היא הטובה בשוק הבניה פרטית !

הפוליסה לבונה הפרטי מעניקה כיסוי למגוון סיכונים שעלולים להתרחש  באתר הבניה במהלך ביצוע העבודות, מתחילת הקמת הפרויקט ועד לסיומו. הפוליסה כוללת שלושה פרקים עיקריים: רכוש, צד שלישי (ג’) וחבות מעבידים ותקפה למשך 24 חודשים. בנוסף ישנם עוד 24 חודשים של תקופת תחזוקה מורחבת.

מתחייבים לפוליסה הטובה והזולה ביותר בישראל - פנו כאן לקבלת הפוליסה

    שדה חובה

    שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    חיזרו אליי

    מדוע חשוב לרכוש ביטוח בניה פרטית?

    לא בונים לפני שמבטחים!

    בניית בית ו/או שיפוץ כרוכים בסיכונים רבים. בתהליך הבנייה מעורבים מספר רב של אנשי מקצוע, ספקים ונותני שירות. פעמים רבות  מתמודד הבונה עם נזקים באתר הבנייה, פגיעות בגוף לצד שלישי ולעובדים באתר שמחייבים אותו להגן על עצמו ועל כספו.

    הפוליסה מכסה אתכם הבונה והיזם והיא מגנה עליכם מתביעות שעלולות “להתגלגל” מהקבלן אליכם כמו גם תביעות שקשורות אליכם ישירות כבעלי הקרקע ויזמי הבניה.
    לצערנו הרב אנו שומעים על לא מעט משפחות שלא היו מכוסות בכיסוי ביטוחי מתאים ונאלצו לשלם מאות אלפי שקלים(!) בגין תביעות עובד או לחילופין כיסוי נזק הנגרם בגוף או ברכוש וכתוצאה מכך נשארו ללא תקציב לסיום הבניה, נטלו הלוואות ובניית הבית נגררה שנים רבות וזאת מכיוון שלא היה להם כיסוי ביטוחי. על פי החוק מרגע שמתבצעות עבודות במגרש שלכם ולא משנה מי מבצע אותן, מעצם היותכם הבעלים של הקרקע, אתם אחראים לכל מה שקורה עליה.

    חשוב שתבינו,
    גם אם לקבלן שלכם יש ביטוח – ביטוח זה אינו מספק ומשאיר אתכם – הבונים חשופים לתביעות בזמן הבניה ולאחריה. לפי החוק, כבעלי הקרקע אתם אחראים על כל מה שקורה בה ולכן – חובה לבטח באופן פרטי את הבניה לפני שמתחילים לבנות! לא בונים לפני שמבטחים!! ללא ביטוח “בונים בית” אתם חשופים באופן אישי לכל אורך הבניה וגם לאחריה במידה וישנם נזקים ותביעות.
    את הביטוח הקבלני חובה לעשות לפני תחילת הבניה! במידה ותחליטו לבטח לאחר שתתחילו לבנות, לא בטוח שניתן יהיה לרכוש כיסוי ובמידה וכן, הוא יהיה יקר יותר.

    איך לבחור ביטוח בנייה פרטית בצורה נכונה?

    סוכנות אגם פתרונות מתמחה בתחום הבנייה. בשנים האחרונות ליווינו מאות רבות של בונים פרטיים וטיפלנו במאות תביעות באמצעות הפוליסה הייחודית של בונים בית. הביטוח שאנו מציעים מספק פתרון מקצועי וייחודי עם יתרונות והרחבות משמעותיים ביחס לכלל הפוליסות הקיימות בשוק. הביטוח מותאם אישית לכל בונה על מנת לענות על צרכיו הייחודיים ולהקנות לו שקט נפשי מתחילת הבנייה .  ביטוח “בונים בית” הוא מוצר ייחודי שמטרתו לספק מעטפת ביטוחית ממוקדת לאנשים פרטיים שבונים את ביתם באופן עצמאי. הפוליסה רחבה מאוד וכוללת מגוון רחב של כיסויים המותאמים לבונה הפרטי על-פי המאפיינים השונים של כל פרויקט כגון: היקף הבניה, סוג הבניה, כגון בניה מתקדמת , בניה קלה, עלות הבנייה , תנאי  אתר הבניה , בנייה בדו משפחתי או בית בודד, האם ישנה הריסה  והצרכים הייחודיים של כל יזם/ בונה.  נצלו את הידע והניסיון שלנו בהתאמת הביטוח הבלעדי לבונה והיזם הפרטי.

    מתחייבים לפוליסה הטובה והזולה ביותר בישראל - פנו כאן לקבלת הפוליסה

      שדה חובה

      שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

      חיזרו אליי

      מה העלות של ביטוח בניה פרטית?

      עלות הביטוח תלויה בשווי הפרוייקט  בין  ש”ח 1,500– 6,000 ₪  והינה שולית לעומת השקט הנפשי והכיסוי שהביטוח נותן וביחס לשווי הפרויקט וגודל הנזק הכלכלי אליו אתם חשופים. על מנת להבטיח שתסיימו את הבניה בצורה חלקה ולא תכנסו לחובות למשך חייכם – ממש חובה! לרכוש ביטוח בנה ביתך שיבטיח שקט נפשי וייתן לכם הגנה מקיפה לכל מי שמגיע ועובד בפרויקט שלכם.

      למה חייבים ביטוח קבלני?

      חשוב להבין – בחוק ובפסקי דין רבים נקבע כי: “בעלים ומחזיק של מקרקעין חב חובת זהירות מיוחדת כלפי מבקר בקרקע שבחזקתו.” כך שהיזם / הבונה חשופים לתביעות ישירות או עקיפות.

      לצערנו הרב אנו שומעים על לא מעט משפחות שלא היו מכוסות בכיסוי ביטוחי מתאים ונאלצו לשלם מאות אלפי שקלים(!) בגין תביעות עובד או לחילופין כיסוי נזק הנגרם בגוף או ברכוש וכתוצאה מכך נשארו ללא תקציב לסיום הבניה, נגררו להלוואות ובניית הבית נגררה שנים רבות.

      על פי החוק מרגע מתבצעות עבודות במגרש שלכם ולא משנה מי מבצע אותן, מעצם היותכם הבעלים של הקרקע, אתם אחראים לכל מה שקורה עליה.

      לקבלן שלי יש ביטוח – למה גם אני צריך לבטח?

      יש שיגידו אבל רגע, לקבלן שלי יש ביטוח, למה אני צריך לעשות ביטוח נוסף בעצמי ? התשובה לכך מאוד פשוטה – ראשית חשוב מאוד לבדוק שלקבלן יש אכן ביטוח, אך שימו לב שלבעלי מקצוע נוספים לא תמיד יש (טייחים, רצפים, אנשי אלומיניום, עובד ביומי וכו’) כמו כן הקבלן לא ייקח אחריות על עבודות שאינן באחריותו הישירה. בנוסף, ישנם לא מעט מבקרים באתרי הבניה השונים שרוצים לראות איך נראה הבית וכו’. מי יכסה את הפציעה שלהם ? אתם(!) ולא פחות חשוב!

      • לעיתים התביעה מגיעה כשאין בינכם ובין הקבלן יחסים יותר (הסתיימה הבניה, הקבלן עזב באמצע הפרויקט …) ועכשיו לך תרדוף אחרי הקבלן…
      • לעיתים נפרדים מהקבלן ואז אתם עלולים להישאר חשופים ללא הביטוח של הקבלן
      • לעיתים הביטוח של הקבלן אינו מספיק ושוב – אתם חשופים וגם שמסיימים את הפרויקט – עדיף שבמקרה של תביעה, הכספים מחברת הביטוח יגיעו אליכם ולא אל הקבלן במידה ויש בינכם סכסוך כספי או אחר.

      ללא צל של ספק- אם חשוב לכם להיות מכוסים במקרה של תביעה תדאגו לביטוח אישי שלכם לפרויקט ואל תסמכו על הביטוח של הקבלן.

      אילו נזקים/תאונות ביטוח בניה מכסה?

      להלן מספר דוגמאות לנזקים אפשריים בתהליך הבניה:

      • אחד העובדים נפל מסולם ונפצע.
      • צינור של הרשות המקומית התפוצץ מחפירות בשטח שלכם
      • כשל בטיחותי גרם לפציעה של אחד העובדים.
      • מספר חודשים לאחר סיום הבניה החלו להתגלות ליקויים שאירעו בתקופת הבנייה.
      • שכנים\חברים\ סקרנים שהגיעו לראות את הבית ונפגעו במגרש שלכם.
      • הבית של השכן ניזוק כתוצאה מהעבודה אצלכם במגרש.

      מתי אני צריך לעשות ביטוח בניה?

      ביטוח בנה ביתך חובה לעשות לפני תחילת הבניה. בשלב סיום התוכניות ולפני כניסת הקבלן לתחילת העבודה חובה לדאוג לביטוח. הביטוח ניתן לשינוי במהלך הבניה (סכומי ביטוח וכדומה מול הסוכנות) אבל במידה והפרויקט התחיל קשה יהיה לבטח אותו! דאגו לביטוח לפני שהבניה התחילה.

      האם יש דברים שאני צריך לדאוג להם שיהיו בביטוח הבניה?

       לתשומת ליבכם הגנות נדרשות, הן על פי תנאי הפוליסה והן לשקט הנפשי שלכם:

      √ גידור של כל שטח הבניה.

      √ שילוט

      מה ביטוח בניה פרטית אינו מכסה בשום חברה?

      חשוב להדגיש כי ‘ביטוח בנה ביתך’, בנוסף לכיסוי החשוב של נזקי גוף לצד שלישי ו\או לעובדי הפרויקט, מכסה גם נזקים פיזיים לפרויקט עצמו הביטוח אינו מכסה נזקים שאינם פיזיים כגון: צבע לא יפה, גדר עקומה לעין… הביטוח אינו מכסה נזק עצמי לבונה. בשביל זה נדרש לעשות ביטוח תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה וכולי.

      לייעוץ תקציב בניה ראשוני חינם
      צ'אט מומחים
      בונים בית
      כניסה לפרופיל אישי
      זכור אותי
      כניסה לחשבון

      על ידי התחברות או יצירת חשבון אתם מסכימים עם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות שלנו

      רוצים להצטרף לקהילת בונים בית?
      התחברות עם:
      הצטרפות לקהילה
      מצטרפים ומקבלים
      לוח פעילות לפי שלבי בניה או שיפוץ
      צירוף לקבוצת וואטסאפ איזורית
      הטבות בלעדיות לחברי קהילה
      שדה חובה
      שדה חובה נא להזין מינימום 10 ספרות
      שדה חובה אימייל שגוי
      על הסיסמה להכיל לפחות: 8 תווים אות 1 גדולה מספר
      הרשמה לניוזלטר
      צור חשבון

      על ידי התחברות או יצירת חשבון אתם מסכימים עם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות שלנו

      כבר רשומים באתר?
      שכחתם את הסיסמה?
      אין בעיה. רשמו כתובת דוא”ל ונשלח אליכם לינק לאיפוס סיסמה.
      איפוס סיסמה
      נזכרת בסיסמתך?
      לקוח יקר,
      יש לאמת את הנייד שלך ושם מלא.
      שדה חובה
      שדה חובה נא להזין מינימום 10 ספרות

      קראתי ואני מאשר את התקנון

      שלח קוד אימות
      בונים בית פועלת בשביל לבחור בקפידה את אנשי המקצוע המומלצים ולאפשר לך להינות מספק בעל המלצות וניסיון לפרויקט שלך.
      כבר רשומים באתר?
      רוצים להצטרף לקהילת בונים בית?
      לקוח יקר,
      קוד האימות נשלח לנייד שלך:
      קוד האימות שקיבלתי הוא:
      שדה חובה
      שליחה ביטול
      לא קיבלת קוד אימות? לשלוח שוב