דמו תקציב בנייה חינם 03-9440467

ליקויי בניה וליקויי תכנון – איך מוצאים ומונעים אותם בעזרת סופרפוזציה ותאום תכנון ?! (חלק 6)

תומר חן ריחאנה
מייסד מיזם "בונים בית" עבור קהילת הבונים והמשפצים
ינואר 30, 2022 וידאו

היי חברים יקרים ,
לקבלת הצעת מחיר עם הטבת קהילה http://bit.ly/2nvZuPL

אז קצת על עולם המעבדות …

מה זו מעבדת בדיקות בכלל ?

על פי חוקי התכנון והבנייה חובה על הבונה להתקשר מול מעבדה וזאת על מנת לבצע בדיקות קרקע ובנייה (בדיקת בטוןואינסטלציה ולעתים בדיקות נוספות). הצגת אישור המעבדה מהווה תנאי מקדים לקבלת טופס 4 מהרשות המקומית שלכם. בדיקות אלו שהמעבדות מבצעות מספקות לכם מדד איכותי לאיכות הקרקע, המבנה ולאופן העבודה הנדרש.
מעבדות איזוטסט היא מעבדה לבדיקות על פי תקן לחומרים ותהליכים בתחום הבניה. בסיום כל בדיקה מפיקה המעבדה תעודה רשמית של תוצאות הבדיקה

מעבדות איזוטסט מאושרת לענף הבניה והסלילה,הוסמכה ע״י הרשות להסמכת מעבדות ומאושרת על ידי הממונה על התקינה במשרד הכלכלה .בדיקות התאמה לתקן מכילות:בדיקות לחומרי בניה כמו בטון , אבן , שיש וקרמיקהבקרת כלונסאות , בדיקות בטונייט , סוניות , אולטרה סוניות ועוד…מערכות בניין כגון:אינסטלציה, אטימות וטיח ממ”ד, מערכות סולריות, גז, מעקות, תקרות אקוסטיות .בנוסף, בדיקות כמו אטימות, המטרת חלונות , הצפת גגות ועוד…בדיקות קרקע בשטח ובמעבדה .

בדיקת שליפת עוגנים וברגים .סקרי קרקע ועוד..לבונים הפרטיים, איזטוסט מעניקה ליווי מקצועי ואיכותי בודקת את אופן השימוש ואיכות חומרי הבנייה בהם השתמש הקבלן ואופן התקנת מערכות הבניין.הבדיקות משמשות גם לצורכי קבלת טופס 4.לקבלני התשתיות, מעבדות איזוטסט מעניקה ליווי הן לפרויקטים רגילים והן לפרויקטים מורכבים ועתירי ידע ובדיקות .

מעבדות איזוטסט היא המעבדה היחידה כיום שיש לה מערכת לניהול בקרת האיכות באונליין והבונה יכול להפיק ולהוציא דוחות ישירות מהטלפון או מהמחשב בלחיצת כפתור .
לא יקרה עוד שקבלנים יוסיפו מים למערבלים אחרי נטילה של המעבדות כי הם רוצים שיהיה להם נוח יותר (כן , גם זה קורה והרבה!) או שרוצים להגדיל נפח שיוכלו למכור את מה שנשאר הלאה עם רווח נקי בשבילם !

אם לא תהיו מעורבים במידה מספקת חברים זה יקרה , זה דרך אגב אחד הנתונים השכיחים שבגינם תוצאות הבטון אינם עוברות ונכשלות ,באחריות שלכם להיות בשטח בזמן הגעה של המערבלים , להיות מעורבים , לשאול שאלות , לא לפחד , אתם היזמים !!!טיפ!עומדים לסגור עם קבלן שלד? תכניסו לו בחוזה שכל בדיקה של בטון שאינה עוברת ומצריכה ביצוע קידוח של גלילים היא על חשבונו , בחוזה!!!תבהירו לו שאתם סופר מבינים וסופר מעורבים !

תתנו את התשלום בבדיקות איכות עוברות בצורה מלאה של המעבדה במידה ולא, האינסטלטור מתחייב לתקן כל הערה של המעבדה.בנוסף ,באחריותו להזמין 3 ימים מראש את המעבדה לבדיקות (לכל בדיקה , ויש 3 או 4 כאלו ) .אתם תהיו אחראים לבדוק שאכן המעבדה הוזמנה , המון בדיקות כאלו לא מתבצעות מחוסר ידע שלנו הבונים והאינטרס של האינסטלטורים הוא שתשכחו , לא בא להם , רוצים לסיים ולרוץ לעבודה הבאה…..כשזה יהיה בחוזה של האינסטלטור הוא ידע טוב טוב שהוא צריך לעבוד כמו שצריך ולפי התקן ושהכסף שלו תלוי ביחס ישיר לאיכות העבודה שלו …מתי מזמינים את בדיקות האינסטלציה ?לפני טיח כשכל הצנרות גלויות בביתלבדיקת ביובים לפני שמכסים ביובים וצנרות כשהכל גלוי! . (לתאם שלושה ימים מראש יחד עם האינסטלטור !!!!)בסיום הבנייה בדיקת התקנת כלי סניטריים ,שוחות , גובה בהתאמה לריצוף (להתנות תשלום לאינסטלטור בהתאם לתוצאות הבדיקה, כאמור)תזכרו ! האינטרס שלכם שונה מזה של בעל המקצוע, תוודאו שהמעבדה מגיעה לכל אחד מהשלבים ! המעבדות יכולות חד משמעית לעזור לכם בנושא ותבינו שהמעבדה אתכם ולא נגדכם….! הקבלן צריך לחשוש שהבדיקה לא תעבור ולא אתם ….אם תשדרו למעבדה ולבודק שהאיכות מאוד חשובה לכם הבודק יתייחס בהתאם , מניסיון …

אל תסתכלו תמיד בחור של הגרוש מה שלצערי קורה לא פעם, לפעמים 300 שקלים עושים את ההבדל בין שירות איכותי לכזה שלא, בתחום המעבדות .בכל מקרה חשוב לי שתבינו את התהליך ותדעו להיות ״כלב השמירה״ של הקבלנים, שתדעו לקרוא את התעודות, שתדעו מה כל בדיקה אומרת ומה הולכים לבדוק אצלכם ולמה?תבינו מה קורה ממש מתוך המעבדות ואיך הכל עובד ?אז כחלק מפעילות האתר אני תמיד מחפש מקומות וספקים אשר עונים על החזון שלי שהוא יושרה ומקצועיות, וכמובן מתן שירות מכל הלב. לשמחתי יש כאלה גם ספקים וגם קבלנים אבל יש גם הרבה שהם לא ולכן זה המקום שלנו להשפיע , כקהילה ! מהמקום הזה חברתי לחברת מעבדות איזוטסט החדשה (תכף אספר מדוע אני קורא לה החדשה) במהלך חצי השנה החולפת כיוון שהיא החברה שיחד נשנה הכל כפי שצריך להיות .גל דאי, מנכ״ל מעבדות איזוטסט החדשה, יצר איתי קשר לפני כחצי שנה ובאמת התרשם מהמידע הישיר שאני מעביר לכם ללא סינונים ומהשינוי שאני כל כך רוצה לעשות בעולם הזה , מאז אנו בקשר והרגשתי שהוא באמת מהסוג שלי ומאוד רוצה לקחת את העולם הזה קדימה.אני יכול לומר, באופן אישי, שהוא חלק מאותם האנשים בשוק הבניה שהם לא בדיוק הטייפ קאסט של השוק הזה ,איש נפלא שבוער בו הרצון לעשות את השינוי, הוא חלק מהאנשים שהייתי יוצא איתם ״למלחמה״ והוא בדיוק כמוני, עם דרייב לעשות שינוי אמתי בתחום ! כיף לפגוש כאלה תמיד!

השאירו פרטים ואנו נדאג שבעלי המקצוע המורשים שלנו ייצרו עמכם קשר:
? https://bit.ly/3H3ykmL
תהנו !!!!
תרגישו חופשי להתייעץ איתנו והכל באהבה !

לייעוץ תקציב בניה ראשוני חינם
צ'אט מומחים
בונים בית
כניסה לפרופיל אישי
זכור אותי
כניסה לחשבון

על ידי התחברות או יצירת חשבון אתם מסכימים עם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות שלנו

רוצים להצטרף לקהילת בונים בית?
התחברות עם:
הצטרפות לקהילה
מצטרפים ומקבלים
לוח פעילות לפי שלבי בניה או שיפוץ
צירוף לקבוצת וואטסאפ איזורית
הטבות בלעדיות לחברי קהילה
שדה חובה
שדה חובה נא להזין מינימום 10 ספרות
שדה חובה אימייל שגוי
על הסיסמה להכיל לפחות: 8 תווים אות 1 גדולה מספר
הרשמה לניוזלטר
צור חשבון

על ידי התחברות או יצירת חשבון אתם מסכימים עם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות שלנו

כבר רשומים באתר?
שכחתם את הסיסמה?
אין בעיה. רשמו כתובת דוא”ל ונשלח אליכם לינק לאיפוס סיסמה.
איפוס סיסמה
נזכרת בסיסמתך?
לקוח יקר,
יש לאמת את הנייד שלך ושם מלא.
שדה חובה
שדה חובה נא להזין מינימום 10 ספרות

קראתי ואני מאשר את התקנון

שלח קוד אימות
בונים בית פועלת בשביל לבחור בקפידה את אנשי המקצוע המומלצים ולאפשר לך להינות מספק בעל המלצות וניסיון לפרויקט שלך.
כבר רשומים באתר?
רוצים להצטרף לקהילת בונים בית?
לקוח יקר,
קוד האימות נשלח לנייד שלך:
קוד האימות שקיבלתי הוא:
שדה חובה
שליחה ביטול
לא קיבלת קוד אימות? לשלוח שוב