דמו תקציב בנייה חינם 03-9440467

עיצוב פנים מוצלח – טיפים מנצחים לעיצוב מושלם של הבית

tomerhe1@gmail.com
פברואר 18, 2024 שלב גמרים

כל אחד היה רוצה לדעת איך לעצב את הבית שלו בצורה הנכונה – הרי עיצוב פנים מוצלח עוזר לנו להתאים את הבית לסגנון ולטעם האישי שלנו, ככה שנוכל לקבל מרחב ביתי נעים ויפה שאנחנו נהנים להיות בו. אז מאיפה מתחילים ומה כדאי לדעת בשביל עיצוב פנים מוצלח? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

עיצוב פנים מתחיל בבחירת הסגנון

כשאתם רוצים לדעת איך לעצב את הבית שלכם בדרך שהכי תתאים לכם, לפני הכל צריך לזכור שזה הבית שלכם, והדרך הכי טובה להיות בטוחים שאתם תהנו מהעיצוב החדש והמרהיב שלכם היא על ידי עיצוב פנים בהתאם לסגנון האישי שלכם. הכי קל לעצב את הבית לפי מה שראיתם בקטלוג, ויש סיכוי לא סביר בכלל שככה תוכלו לעשות עבודה לא רעה בכלל – אבל למה שלא תוסיפו כאן נימה אישית שתוסיף לכם תחושה אמיתית של בית?

 

רגע, איך בוחרים סגנון?

אז הבנתם למה כל-כך חשוב ומומלץ לעצב את הבית שלכם בהתאם לסגנון האישי שלכם, והחלטתם שזו הבחירה הכי טובה בשבילכם – אבל איך תוכלו בכלל להבין מהו הסגנון האהוב עליכם, ומאיפה מתחילים? ובכן, מומלץ מאוד להיעזר במגזינים ואתרים אחרים שמהם תוכלו לקחת השראה ורעיונות. כמובן שאפשר לשלב בין מספר סגנונות, אבל בסופו של דבר החלק הכי חשוב הוא שסגנון העיצוב בו בחרתם ישקף אתכם ויביא לידי ביטוי את כל מה שאתם מכירים ואוהבים.

 

אם אתם הולכים לאיבוד דווקא בקטע של העיצוב – הכנסו לאינדקס המומלצים שלנו

ובחרו מעצב פנים מומלץ באזור שלכם!

 

לוח השראה

מומלץ מאוד להתחיל לאסוף חומרים ולהכין מעין לוח השראה, שזהו בעצם לוח שאליו תוכלו לצרף את כל התמונות של הסגנונות והאלמנטים השונים שעניינו אתכם, ככה שתוכלו לקחת השראה ואולי אפילו להוסיף חלק מהם לעיצוב הבית שלכם. תוכלו לקחת תמונות עבור השראה מבלוגים שונים בתחום. למשל כשתיגשו למלאכת עיצוב המטבח שלכם, ניתן ואף מומלץ גם להשתמש באפליקציית “פינטרסט” כדי לראות המון אפשרויות שונות. לוח ההשראה שלכם יכול להיות דיגיטלי, אבל הוא יכול להיות גם פיזי – מה שעובד לכם.

 

הכניסו קצת צבע לחיים

אי אפשר לדבר על עיצוב פנים, ובכלל על עיצוב הבית מבלי להתייחס לעניין של הצבע. צבעים הם חלק אינטגרלי מהסביבה בה אנחנו חיים, ועל ידי שילוב נכון של צבעים וגוונים יהיה ניתן להשיג תוצאות מרשימות למדי בעת עיצוב הבית. זכרו כי צבע הוא דבר הפיך, תמיד תוכלו לשנות אותו ולצבוע מעליו, לכן אנו ממליצים לכם להעז בבחירות שלכם ולמתוח את הגבולות היצירתיים שלכם.

 

>>> מוזמנים לקרוא על הדגשים והטיפים שלנו בנושא של עבודות צבע וגבס כאן <<<

 

ככה תבחרו את הצבעים המתאימים

כאמור, צבעים משחקים תפקיד לא קטן בעיצוב הבית. צבע יכול להעביר תחושות מסוימות, וייתכן כי על ידי בחירת גוון מסוים תשנו לגמרי את הדרך בה חלל בבית שלכם “מרגיש” כאשר אתם נמצאים בו. אמנם, לכל חדר בבית יתאים גוון אחר, בין היתר בגלל כמות האור הטבעי שנכנסת אליו. לכן מומלץ מאוד להשוות בין מספר דוגמאות צבע לפני שתחליטו. אפשר למצוא היום מגוון רחב מאוד של דוגמאות צבע בהמון חנויות שונות, כך שבמידה ואתם מעוניינים בגוון מסוים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש דוגמה ולשים אותה על הקיר בחדר. המחיר יכול להשתנות מחנות לחנות, אבל בדרך כלל מדובר על סדר גודל של 8 ש”ח עבור דוגמה.

 

עיצוב סלון

עיצוב הסלון הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, ולכן חשוב לא פחות להשקיע בו. אפשר להגיד שהסלון הוא החלל הכי גדול ומרשים בבית, האזור בו כולם אוהבים להירגע אחרי יום ארוך – ולכן עיצוב שלו בצורה הנכונה הוא אחד האלמנטים הכי חשובים של עיצוב פנים מוצלח. תמיד יהיה הרבה יותר קל לעצב את הסלון שלכם על ידי רכישת רהיטים חדשים, אבל לפעמים תצטרכו לעבוד עם ריהוט קיים. לכן, במידה וכלל זה חל לגביכם – מומלץ לבדוק האם הריהוט שלכם תומך בסגנון העיצוב שלכם.

 

 

להפוך רהיטים ישנים לחדשים

ייתכן כי לא תצטרכו בכלל להחליף את כל הרהיטים שלכם במסגרת עיצוב הסלון שלכם, זאת במידה ואותם רהיטים תומכים בסגנון העיצוב החדש והמרענן שלכם. אם זה המקרה, תוכלו בהחלט לחדש אותם, ואפילו לערוך שימוש חוזר ברהיטים מסוימים. לדוגמה, אפשר לקחת שידת החתלה ישנה, לצבוע אותה מחדש, להחליף לה את הידיות – וקיבלתם שידת אחסון מושלמת. אפשר גם לרפד ספה ישנה ולהחליף לה את הרגליים לגמרי ובכך לקבל ספה עם מראה חדש לחלוטין.

 

האם כדאי להוסיף אקססוריז?

כדאי ואפילו מומלץ להוסיף אקססוריז. למעשה, גם אם עיצבתם את הבית בצורה שתתאים לכם ותביא לידי ביטוי את כל מה שאתם אוהבים – עדיין יכול להיות שהבית ירגיש מעט “ריק”. בדיוק כאן אקססוריז שונים נכנסים לתמונה. הם מאפשרים לכם לשבור את הצבעוניות האחידה, להוסיף טקסטורות וחומרים שלא היו קודם וככה בעצם תוכלו לסגנן את הבית שלכם אפילו עוד יותר בדרך לעיצוב מיוחד ויפה.

 

עיצוב פנים – הטאץ הסופי לבית שלכם

עיצוב פנים זו משימה לא פשוטה בכלל, אבל במידה ואתם עושים את זה נכון – אין ספק שתוכלו ליהנות מבית מהמם שמתאים לכם ומביא לידי ביטוי את הסגנון והטעם האישיים שלכם. לכן החלטנו להדריך אתכם בכתבה זו, ולהסביר לכם כל מה שצריך לדעת בשביל לעצב את הבית בצורה הנכונה. במידה ותרצו לקרוא עוד תוכן איכותי בנושאים אלו – אנו מזמינים אתכם להמשיך לעיין באתר בונים בית שבו תוכלו למצוא עוד מאמרים של המומחים שלנו.

לייעוץ תקציב בניה ראשוני חינם
צ'אט מומחים
בונים בית
כניסה לפרופיל אישי
זכור אותי
כניסה לחשבון

על ידי התחברות או יצירת חשבון אתם מסכימים עם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות שלנו

רוצים להצטרף לקהילת בונים בית?
התחברות עם:
הצטרפות לקהילה
מצטרפים ומקבלים
לוח פעילות לפי שלבי בניה או שיפוץ
צירוף לקבוצת וואטסאפ איזורית
הטבות בלעדיות לחברי קהילה
שדה חובה
שדה חובה נא להזין מינימום 10 ספרות
שדה חובה אימייל שגוי
על הסיסמה להכיל לפחות: 8 תווים אות 1 גדולה מספר
הרשמה לניוזלטר
צור חשבון

על ידי התחברות או יצירת חשבון אתם מסכימים עם תנאי השימוש והצהרת הפרטיות שלנו

כבר רשומים באתר?
שכחתם את הסיסמה?
אין בעיה. רשמו כתובת דוא”ל ונשלח אליכם לינק לאיפוס סיסמה.
איפוס סיסמה
נזכרת בסיסמתך?
לקוח יקר,
יש לאמת את הנייד שלך ושם מלא.
שדה חובה
שדה חובה נא להזין מינימום 10 ספרות

קראתי ואני מאשר את התקנון

שלח קוד אימות
בונים בית פועלת בשביל לבחור בקפידה את אנשי המקצוע המומלצים ולאפשר לך להינות מספק בעל המלצות וניסיון לפרויקט שלך.
כבר רשומים באתר?
רוצים להצטרף לקהילת בונים בית?
לקוח יקר,
קוד האימות נשלח לנייד שלך:
קוד האימות שקיבלתי הוא:
שדה חובה
שליחה ביטול
לא קיבלת קוד אימות? לשלוח שוב