קצת על אורית
משרדה של אורית הוקם בשנת 1999 ומתמחה באדריכלות ועיצוב פנים.
המשרד עוסק בבניה הפרטית, החל מעיצוב דירות קיימות וכלה בתכנון אדריכלי מהיסוד. כמו כן, במשרד דואגים לתת מענה ללקוח לכל צרכיו בפרויקט ומלווים אותו החל משלב התכנון האדריכלי וכלה בעיצוב חלל הפנים.
אורית מאמינה שהיצירה האדריכלית היא כ”חליפה הנתפרת לפי מידות הלקוח”. עם מיזוג נכון בין צרכיו והעדפותיו, לבין מגבלות של תנאי השטח ותכנון נכון ומוקפד של שלבי האדריכלות ועיצוב הפנים, בסופו של התהליך מוצא עצמו הלקוח בחלל בו חלם לחיות. תהליך התכנון נעשה בשיתוף והקשבה מלאה ללקוח עם התייחסות לפרטים הקטנים ביותר תוך שמירה על דיוק והקפדה.
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח