קצת על דפנה
דפנה, אדריכלית ומעצבת פנים מזה כ-15 שנה בתחום התכנון והבניה, המתמחה בתכנון דירות מגורים ובתים פרטיים עם תשומת לב מיוחדת לניצול מירבי בדירות קטנות. דפנה בונה אלטרנטיבות שעונות על כל דרישות הלקוח, בהתאם לרמת התקציב שיקבע, נותנת פתרונות יצירתיים ומגבשת את הכיוון העיצובי. יחד בוחרים את האלטרנטיבה המועדפת לקראת תכניות סופיות לבצוע. דפנה מלווה אתכם באופן אישי במהלך הפרויקט ומעורבת בכל שלביו, החל מבניית תקציב ולוחות זמנים, דרך ליווי לבחירת חומרים ואביזרים ועד העמדת ריהוט בחלל. בנוסף היא מתכננת ריהוט ופרטים משלימים. במהלך הבניה נמצאת דפנה באתר כדי לוודא שהתוכניות יוצאות לפועל במדויק, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. ואם צצות בעיות במהלך השיפוץ היא שם כדי לפתור אותן.
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח