קצת על יוסי
יוסי החל את דרכו בענף הבנייה כפועל בניין אצל אבא שלו שהיה קבלן. הוא התמחה בטפסנות וברזל, יצא ללימודי הנדסה אזרחית, ובסיום הלימודים עבד 6 שנים כמנהל פרויקטים ומבני ציבור במשרד הביטחון. בשנת 2015 הקים יוסי עסק עצמאי של ניהול ופיקוח בניה, הוציא רישיון קבלן רשום, חבר בארגון הקבלנים והבונים ובשנת 2020 הפך את העסק לחברה קבלנית בע”מ. היום יוסי הינו קבלן מבצע של בתים צמודי קרקע. יוסי מיישם את כל הידע והניסיון שלו בשטח הוא שם דגש בראש ובראשונה ליחס האישי, כך שחשוב ליוסי שתדעו שההתנהלות היא מולו בלבד!
חוות דעת
התמחויות
אזורי שירות
לצפייה בהטבה יש לבצע אימות טלפוני
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח