קצת על לירז
לירז, מעצבת פנים, בוגרת לימודי עיצוב פנים מסטודיו שש בי ובוגרת תואר ראשון במנהל עסקים מכללת עמק יזרעאל. בשנים האחרונות לירז חיה ונושמת את עולם התכנון והעיצוב בפרויקטים בהם עיצבה ותכננה דירות, בתים משרדים ועסקים קמעונאיים. הסטודיו של לירז הוקם מתוך הרצון ליצור ולייצר מרחבים מתוכננים ומדויקים בהתאם ללקוח, למקום ולסביבה, תוך הקשבה והבנה את צרכיו וצרכי מרחבו, בבית או בעסק, האדם המרכז. להעניק שירות וליווי מקצועי לאורך התהליך תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר וזאת על מנת למקסם את חווית הלקוח בחלל.
- תכנון ועיצוב פנים בשיטת 360 מקיפה וייחודית לכל לקוח באשר הוא, מסחרי או פרטי
- מתן מענה וליווי מקיף בשיפוץ, תכנון ועיצוב בתים ודירות פרטיות
- החל משלב ההיכרות, התכנון והעיצוב, ניהול תקציב, קבלנים ביצוע עד הנחת כד הפרחים
- מתן מענה וליווי בתהליכי הקמה ושיפוץ מבנים מסחריים ומשרדים
- מענה עסקי מקיף ייחודי ללקוח העסקי
- מתן ייעוץ והכוונה עסקית, בידול העסק, עיצוב ותכנון בית העסק בהלימה לערכי המותג
- ליווי בתהליכי ביצוע עד גזירת הסרט
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח