מערכות מתח נמוך, בית חכם, חשמל חכם, אזעקות, מצלמות, תקשורת אינטרנט, אודיו וידאו, אינטרקום
קצת על I-FEEL
החברה מספקת, מתקינה, תומכת ונותנת שירות למערכות מתח נמוך מתקדמות, תוך שמירה על מחיר הוגן, שירות מקצועי ואדיב. החברה קיימת משנת 2005, סיפקה והתקינה למעלה מ- 7,500 מערכות בית חכם וחשמל חכם, אזעקות, מצלמות, תקשורת אינטרנט ורשת ביתית, אודיו וידאו, אינטרקום ומערכות מתקדמות נוספות לבתים פרטיים, בניה רוויה, מבני משרדים ומבנים מסחריים.
- מצלמות
- אזעקות
- חשמל חכם קווי
- חשמל חכם אלחוטי
- תקשורת אינטרנט ורשת ביתית
- אודיו וידאו
- אינטרקום
- אינטגרציה לכל המערכות
- ייעוץ תכנון מערכות מתח נמוך וחשמל חכם
חוות דעת
התמחויות
אזורי שירות
גלרייה
סרטוני וידאו
לצפייה בהטבה יש לבצע אימות טלפוני
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח