קצת על דנה
דנה, מעצבת פנים, בוגרת המכללה האקדמית ספיר ומתמחה בתכנון ועיצוב פרויקטים: בנייה פרטית, שיפוץ בתים ודירות יוקרה. במהלך השנים התמקצעה בפרויקטים גדולים, וילות, דירות יוקרה ובתים פרטיים. אלה מהווים כיום נפח עיקרי בפעילות שלה, וכוללים משימות מעניינות: תכנון שטחים נרחבים, אפיון של חללים מרובים, מעברים, מפלסים ומתקנים מיוחדים. השירות של דנה מבוסס על מסירות מלאה לתהליך, זמינות, ראיית התהליך כמכלול ורתימה של כל סל הכלים המקצועי שלי לכל פרויקט ופרויקט. מאחוריה כבר פרויקטים רבים ושונים של תכנון, בניה ועיצוב. דנה מובילה פרויקטים משלב התכנון הראשוני, דרך העמדת הריהוט, ניהול הפרויקט והקשר עם הקבלנים, אנשי המקצוע והספקים ועד להלבשה הסופית של הבית, אבזור משלים ואקססוריז. הכל בשיח ובהקשבה מלאה לבעלי הבית, ובתחושת שליחות של סוכנת להגשמת חלומות.
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח