קצת על דנה
דנה, בעלת סטודיו לתכנון, עיצוב פנים והום סטיילינג. דנה מלווה את לקוחותיה החל משלב התכנון, ניתוח צרכים ורצונות, גיבוש קונספט ורעיונות ועד לשלבי הביצוע וההלבשה הסופיים והכל נעשה עם חיוך והמון אהבה ללקוחות ולמקצוע. בתהליך עצמו היא מאד מאמינה במציאת האיזון בין הפרקטי והאסתטי, במציאת פתרונות יצירתיים בכל התהליך ומקפידה על ניהול דיאלוג ושיתוף הלקוחות בהחלטות תוך עמידה בתקציב הפרויקט המוגדר, כמו כן היא מעורה מאד בכל החידושים והאפשרויות הקיימות. בנוסף ליצירתיות והעיצוב שדנה מביאה מעצמה לפרויקט, היא גם מנצלת את הידע והניסיון הרב שצברה ברכש, ניהול פרויקטים ותפעול ספקים גם לצורך ניהול הפרויקטים בעיצוב. העסק כולל מגוון רב של מסלולים אותם היא מתאימה לכל לקוח לפי מה שמתאים לפרויקט והוא מודולרי ומשתנה לפי הצורך גם בזמן התהליך.
שיקלול הציון הכללי של ספק או קבלן משוקלל בהתאם ל”משקל” של כל סעיף ולא כל קטגוריה היא באותו משקל. לדוגמא משקל זמינות ושירותיות גבוה יותר ממשקל של מחיר וכך הלאה מצ”ב שיטת הדירוג של בונים בית
עד כמה המחיר של בעל המקצוע היה הוגן ביחס לתמורה שקיבלתם. ציון גבוה לקטגורית מחיר אומר שהמחיר היה הוגן ביחס למפרט שלכם ולשירות שקיבלתם. ציון הכי גבוה במחיר אומר שהקבלן היה הוגן מאוד בהצעת המחיר שלו ביחס ךתמורה המלאה שקיבלתם
זמינות ושירותיות של ספק ובעל המקצוע הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבניה ולכן המשקל היחסי כאן הוא גבוה, עד כמה בעל המקצוע שלכם היה זמין אליכם טלפונית והגיע יחסית מהר בתהליך הבניה או השיפוץ לביצוע תיקון או מענה לבעיה שהצגתם לו. האם הגיע לטפל גם אחרי שהסתיים תהליך הבניה או השיפוץ או ש”נעלם” ולא זמין יותר?
יחסי אנוש של בעלי מקצוע וספקים בתהליך הבניה או השיפוץ הוא חשוב ביותר כי תהליך בניה או שיפוץ הוא ארוך ויש יחסים ארוכים מולם, עד כמה בעל המקצוע או הספק היו אדיבים בתהליך, האם חווית הבניה או השיפוץ שלכם מולם היתה נעימה. האם הם היו בעלי יחסי אנוש טובים?
עד כמה לדעתכם בעל המקצוע והספק היו אמינים ומקצועיים בתהליך שלכם, האם איכות השלד והגמרים שלהם ראויים לציון? האם הציעו פתרונות חכמים לבעיות שנוצרו בשטח? האם הגדילו ראש לתקלות תכנוניות שהתגלו בתהליך ? עד כמה הם שיקפו באמינות את המצב בשטח, עד כמה סמכתם עליהם וידעתם שבעל מקצוע זה אמין מאוד ומקצועי מאוד בתוצאות שהוא סיפק בשטח